۱۳۸۹ تیر ۱۱, جمعه

تحریر بدون دلیل



سال ها پیش در سایتی عضو شدم که هدفش ترویج کتابخوانی از راه جا گذاشتن عمدی کتاب در جاهای عمومی بود تا نفر بعدی آنرا بردارد و بخواند و بگذارد یک جای دیگر. ایده بسیار جالبی بود و در ایران هم تعدادی، شاید حدود دویست نفر عضو آن بودند. من هم دو سه کتابی ول کردم به امان خدا و البته ندیدمشان دیگر.

سایت سیستمی هم برای ثبت کتاب پیدا شده و رها شده داشت که به هیجان مطلب کلی اضافه می‌كرد. در جاهای دیگر اعضا به صورت منطقه ای دور هم جمع می شدند و خلاصه برای خودش خرده فرهنگی شده بود. 

امشب یاد این سایت افتادم رفتم یک ثبت نام از نو کردم. این هم لینک که اگر کسی خواست...

۳ نظر:

  1. خواستین کتابا رو یه جایی سهوا! جا بذارین قبلش یه خبر بدین!!D:

    پاسخحذف
  2. این جوری اصلا هیجان نداره، یا اقلا خیلی کم میشه. حالا اگه کتاب خاصی می خواین بگین من کتابخونه الکترونیک خوبی دارم. خوبیش اینه که چیزیم کم نمیشه ازش با بذل و بخشش

    پاسخحذف